top of page

HUROM H-AA清洗攻略


【HUROM 清洗攻略】 沒有把殘餘的 #蔬果色素#果糖#纖維 徹底清洗不單影響外觀,而且也不衛生,你都唔會想飲!明明係有營健康嘅蔬果原汁,變咗混合有歷史殘餘物嘅飲料。

DIVA H100使用新設計無網組合濾格,清洗會比較簡易,其實H-AA只要正確清洗,都可以好好用,HUROM 清洗攻略幫到你!

清洗步驟︰ 1. 開機注入清水 2. 把過濾後的水流出 3. 利用附送的清潔刷在流水下進行徹底清洗每個部件 4. 放在清洗安放架風乾

為保護HUROM冷壓慢磨原汁機可以更耐用,使用前請清楚閱讀說明書,了解操作方法及需注意事項。

避免果糖、蔬果色素及纖維殘留在部件,盡可能每次使用後徹底清洗。切記需要使用柔軟平滑抹布清洗每個部件。

------------------------------------------- 【Christmas Promotion】 地點︰銅鑼灣崇光百貨 10/F 日期:2018年11月28日至2019年1月2日

HUROM 推廣專員現場示範時間: 12:00 – 20:00

HUROM 冷壓慢磨原汁機 銷售點︰ https://bit.ly/2PE9Zx3

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page